Durulay3 Merhaba, hayırlı olsun öncelikle, biz 31. Haftamızdayız, şimdilik bebeklerimiz gayet iyi. İlk zamanlar her gebelikte olduğu gibi bizlerin ekstra dikkatli olmasında fayda var. Kanama alanları görülebiliyor bazen benim 8. Haftamda kanama alanı oluşmuştu progestan kullandım fitil olarak. 12. Haftadan sonra lekelenmeler bitti. İkili üçlü dörtlü test yaptırmadım. Kan sonuçları ikizlerde yüksek çıkabiliyormuş o yüzden risk mi değil mi anlaşılmadığı için 12-13. Haftalarda perinatologa göründük ense kalınlıkları, burun kemikleri ölçümü için. Hem o haftalarda yumurta çift mi tek mi ona baktılar. Özel bir kliniğe devam ediyorum. Doktorum ikiz gebelikte erken doğum riskinin hep olduğunu tehlikeye dönüşmemesi gerektiğini vurguluyor o yüzden servikal uzunluk önemli. 28. Haftaya kadar ayda bir gidiyordum özele de devlete de şimdi 2 haftada bir gidiyorum. Sürekli progestan fitil kullandım, şimdi haftalık proluton depot iğne kullanıyorum erken doğum önlemeye destek olsun diye. En az iki litre su, her gün yumurta, ceviz tüketmeye özen gösteriyorum. Sütü pek tüketmesem de süt ürünlerini çok tüketiyorum. Artık gittikçe ağırlaşıyoruz ama 37 ye kadar tutabilirim inşallah. Sizin de güzel geçer son haftalarınıza kadar inşallah, korkmayın sadece dikkat edin, hareketlendikleri zaman çok daha değişik hisler yaşayacaksınız. 🥰