Benim 2. trimester civarı geceleri aşırı bacak ağrım oluyordu. Ztn magnezyumum da düşük çıkmıştı, o yüzden doktorlarımın tavsiyesiyle her gün Kızılay Erzincan ve magnezyum tablet aldım. Bacak ağrılarım yok denecek kdr az ve artık doğuma da çok az kaldı 😬