Nazlibyrm Merhaba hamişler 🤰🏻 İlk gebeliğim Maden suyuyla ilgili çok paylaşım yapılıyor. Yararları var mı gerçekten? Yada zararları nelerdir ???? Beni aydınlatır mısınız 🤰🏻🥰
Sinoooom Nazlibyrm mide yanmasına kesin çözüm 😂 ayrıca bebeğe kilo aldırıyor ben zararlarını okumadım görmedim de
aylinpalaa Nazlibyrm sodyum açısından düşük olanları tercih ederseniz çok faydalı hatta günde 1 tane içseniz size yararı olur 🌸
pusatmom35 Nazlibyrm zararı yok yararı var içerisindeki minerallarden dolayı. Ayrıca mide yanmasına ve şişkinliğe de iyi geliyor
ekeryase Beypazarı’nın sodyum oranının yüksek olduğunu söyledi pilates hocam. Damla ya da Pınar al demişti bana.
Deletedmom727271 magnezyum yüksekliği açısından Kızılay Erzincan olanından alın. sodyumu da düşük. ben günde bir tane içiyorum ağrım yok faydasını görüyorum mide yanmasına da iyi geliyor maden suyu
1Canan Aytiii migros ve carrefour dan alıyorum genellikle. Metro markette de var. A101 de ise büyük şişe satılıyor sanırım
Aytiii 1Canan 1Canan Allah razı olsun yarın metroya gidecektşm iyi oldu ….birde meyveli soda zarar mı?
Deletedmom727271 Yagmurrr_ rica ederim. Kızılay da sadece hamileler için Erzincan olanı çok iyi. maden suları arasında en yüksek magnezyum u olan o. ve tuz oranı da düşük. en iyi gelen de o olacaktır size. 😊
Yagmurrr_ Deletedmom727271 önceden Kızılay erzincan içiyordum ama flor oranı yüksek olduğu için suan tadı pus geliyor içemiyorum malesef