Naz_can Bende 6+3 teyim ve hala göxükmedi bebeğim çok hafıf lekelenmelerım basladı dun doktoruma tekrar gıttım progestan vermeme gerek yok bebegı goremedık eger tutuncaksa kendısı tutunsun yoksa kurtaj olursun dedı zamana bırak bır hafta sonra cok aktıf kanaman olmazsa gel dedı dua edın cok mutsuzum😔
ikramuratyanik Naz_can Saçmalamış!! Başka doktora gitme imkanin yok mu git ve alttan muayene iste lekelenme yerlesme kanamasida olabilir iyice emin olmadan sakın kürtajı kabul etme 🙄🙄
Naz_can Yok canım kürtajı zaten kabul etmedım hbu hafta kanama olmazsa ve haftaya guttıgımdr bebegı goremezsem yınedr ıstemıycem kürtaj flan ama progestan vermemekte kararlı bırak kendı tutunsun dıyor bende mumkunse hıc kalkmıyorum beslenmeme ekstra dıkkat edıyorum dua edıyorum ama lekelenme aktıf kan seklınde degıl umarım tutunur bana ılk bebegım
Demir123 Naz_can canım neden progestan vermedi?Progestanın bi zararı yılki bebeğin tutunmasını sağlıyor kanama varsa durduruyor.Baska doktora git bence bende düşük riski yok kalp atışını da duyduk ama hala kullanıyorum
Naz_can Keseyi gördü ama bebegımı goremedı allah kımseye yasatmasın gercekten ınsan cok buyuk bı ıkılemde kalıyor ve uzuluyor gercekten
Sevgi93 Naz_can benimde öyle olmuştu görünmüyo başlarda dr bana neler neler söyledi özeldi bir de devlete gittim 6+1 de alttan muayene etti bebeğim vardı ve kalbi de atıyordu canınızı sıkmayın ilk haftalarda üstten görünmüyor
ikramuratyanik Naz_can Progestan vermesi lazim tutunursa kendi tutunsun ne demek o doktorun o bebeği hayatta tutmasi lazim 😡😡 Kuzum sen bence baska bi doktora git haftayi bekleme ama
Naz_can Bebegın gozukmedıgı ıcın saglıksız oldugunu dusunuyormus o yuzden vermıyo kullanma saglıklıyss kendı tutunsun dıyor bende kabullenemıyorum bunu ama kullanma dıyor cok duz bı mantık bılıyorum bı sekılde temın edcem
Prensprenses ikramuratyanik ya kızlar bi fikir verin dört gün önce beta 163 dü bugün 263 çıktı sizce düzene girermi başına böyle bişey gelen varmı
Aycan16 Benimde cuma günü doktora gittiğimde 6+4 tü kalp atışı duyulmadı sonlandırılması gerekiyor dedi doktor hemen kürtaj dedi sonra başka bir doktora gittim salı gününe kadar bekleyelim dedi :( inşallah duyarız kalp atışlarını çok korkuyorum. Bebişimde büyümüş ya 7 mm olmuş :(
Prensprenses ikramuratyanik doktor perşembeye kadar bekleyelim ya sağlıksız ya dış gebelik yada düzenli artar dedi