ikramuratyanik Kızlar kafam çok karışık 3 gün önce düşük riskiyle hastaneye yatirildim bugün Doppler Usg ye girdim doktor Kese 6+3 kese ici gozlemlenmedi dedi bu ne demek diye sordum ve tabiki hicbir cevap alamadım. 😕😕 Bu durumu yaşayan var mı? Sonradan bebeğinizi görebildiniz mi?
Patito__ ikramuratyanik cnm gec dollenme olabilir tabiiki 8. Haftaya kadr beklemek gerek sonradan gorenler var hayirlisi insallah
ikramuratyanik Kubrw Hap üstüne hap ilaç üstüne ilaç kimse bişey demiyo bebek hakkinda anca kanaman varmi agrin varmi sorup gidiyorlar çok darlandim o kadar tedaviye bos gebelik cikarsa hemşirelerin başına yıkarım hastaneyi 😟😟😟
edaozdxx Canım ben de aynı şekilde yattığımda 6+5 mi neydi kese boş gördüler 2 hafta sonra ise bebeğin kalp atışı duyuldu. Umutsuzluğa kapılma.
Naz_can ikramuratyanik sonuç ne gebeliğin nasıl gıdıyor kese ıcı bebegını gorebıldımı doktor bendede aynı durum var
ikramuratyanik Oseb En son yatis verildigi gun baktilar 5882 cikti sonradan tekrarlamadilar ama onceki değerlerimi baz alirsam yukselme var
BuseBasderici ikramuratyanik benim içime nedense hiç kötü bir şey doğmadı. Bence sabredip bir iki hafta bekleyin bence duyarsınız kalp atışlarını. Bol su için ve dinlenin
ikramuratyanik Naz_can Babyhappyy Hersey yolunda cok sukur hastaneden çıkışımı verir vermez doktorumun yanina koştum bebeğimi gördük o gün 😍 kalbide atiyor hicbir problemin yok dedi 😍 Biraz daha yatsaydim bos gebelik diye alicaklardi melegimi Allah korudu
Babyhappyy ikramuratyanik gözünaydın çok sevindim kendine dikkat et dinlen ağır kaldırma yinede mide bulantin var mı ??
ikramuratyanik Babyhappyy Olmaz olurmu hic mide bulantisi surekli uyuma isteği sürekli bir halsizlik.. Kafamı koyduğum yerde uyuyakaliyorum 🙊😄
Deletedmom2224 ikramuratyanik Daha çok erken benimde 6+4 de gözükmemişti şerefsiz devlet doktoru kürtaj edelim dedi tabiki dinlemedim kendi doktoruma gittim erken daha 1 hafta sonra tekrar bakalım dedi çok şükür şimdi 13 haftalığız. 9. Haftaya kadar gozukmeyebiliyor canınızı sıkmayın