Ummu_osman ben serklaj oldum canım 25. Haftamda kısalık 18 mm ye kadar düşmüştü serklajdan sonraki kontrolde 16mm çıktı rahim boyum sonra doktor nidicard diye ilaca başladı onunla yükseldi 30 mm ye çıktı şimdi aynı bir haftadır her hafta kontrolum oluyor umarım düşmez bi süre daha aslında kisalik değil de beni yoran sanci sancim olduğu için doğdu doğacak gibi sürekli panik halindeyim