BMelek Bir önceki hamileliğimde benim rahim ağzı uzunluğum da 2,4′e düşüp istirahatle 3,1′e çıktı. Bunu bu hamileliğimde Doç. bir perinatoloğa söyledim. Öyle şey olmaz. Rahim ağzı kısalırsa geri uzamaz, başlangıçtaki ölçü yanlıştır, dedi inatla. Doktordan doktora değişen fikirlerden nefret ediyorum artık. Hiçbirine güvenim kalmadı.