Extreme34 teşekkür ederim 🌸 2 360 doğdu bebeğim. Haftanız çok geri değil aslında kiloyu hiç sorun etmeyin öyle güzel toparliyorlar ki hep söylüyorum canı içinde olsun 🤲🏻 dinlenebiliyorsaniz mutlaka dinlenin. Asla bebeğim zayıf diye stres yapmayın ben ne kadar üzülmüştüm bebeğim gelismiyor kilo almıyor diye. Kendimi yıpratmaktan başka birşey yapmadım. Sağlıkla kucağınıza alın inşallah ❣️