Tubuik kusura bakma canım şimdi yeni gördüm bebekle uğraşmaktan😅 solunum sıkıntısı varmış doğduğunda oksijen desteği vermişler o gece. Ertesi gün ihtiyacı kalmadan kendisi solunuma devam edebilince desteği kesmişler. Allah’ın izniyle sağlıkla alacaksın bebeğini kucağına kuvoze girse bile endişe etme çabucak toparlar 🌸🌸 birde düşük kilolu olunca kendini toparlamasıni beklediler o yüzden de kaldı yoğun bakımda.