Boncugummmm gaz damlasını düzenli kullanırsanız fayda görceksınızdır inşallah 3.5 ay kullandım o damlayı bebeğinize masaj yapabilirsiniz siz kimyon çayı içebilşrsiniz mama olarakta aptamil conformil kullandım çok çok bi gaz sıkıntı çekmedik ama damlayı düzenli kullanın lutfen zaten e n az ıkı hafta kullanın diyorşar etkısını görebilmek için Rabbim yardımcın olsun 3 aycık kaldı sonrası rahat inşallah ve sab simplex le biogaia kulanmiştim doktor önerisi