20 günlügüz sütüm yetmıyor diye mamaya başladık. Ama bebegm çok rahatsz edyor gaz sancısı yapyor bir yandanda kakasını yapmada zorlanıyor bu aşamada naptınız. Çok fazla da vermıyor um ama byle görünce vermek istemyorum bu seferde aç kalıyor. Gaz damlası olra SAB SİMPLEX yazmışdı doktr sanırım fayda etmiyorda