sedalaa ben ilk kızımda 37 de yaptırdım kanama olmuştu doktor normal olabilir dedi ama devamı var ablamın doktoru izne gidecek diye 36 haftada alttan muayene yaptı ablam eve geldi suyu geldi doğumu oldu benim şimdi ikinci gebeliğim doktor alttan muayene doğumu tetikliyor ben yapmıyorum dedi fakat ben şimdi 40 haftalık oldum cumartesi 40+1 günlük olacak bebek cumartesi yapalım doğumu tetiklesin artık dedi bilginiz olsun yaptırmayın erkenden