eminemre99 Kızlar merhaba çok şükür herşey dan az cok yerim ama nedense kuruyemiş badem fındık ceviz yiyemiyorum akla geliyor yiyeyim diyorum ama yok nedense ne yapabilir 13 haftalık hamileyim nasıl yapabilirim acaba başka şeylerin içine mi katsam
Edadrmz eminemre99 ilk 3 aylık dönemde oluyo canım . Ben yoğurdun içine kırıp öle yiyodum . Şimdi avuç avuç yiyorum😂
Askiletotomsu eminemre99 bnde dün gece eşime fındık ceviz badem yiyemiyorum demiştim😂😂😂 Ama geriye kalan tüm kuruyemislerde okeyiz
FusunF eminemre99 benimde cevizden midem bulanıyordu hiç yemedim hamilelik boyunca doktorum bana vitamin vermişti
eminemre99 Sinoooom amin canım inşallah ya çok çok faudali ceviz badem fındık ama işte dün yiyeyim dedim yok tutamıyorum ama baharatlı acı bir şey olsun hemncik yerim 😘🤣
eminemre99 Edadrmz ayy ya darısı bana ilk üç ay önemli derler ya bnde yiyeyim diyorum tabak icne zaten azcik koyiyurum ama bir bakım aynı duruyor yoğurt evet olabilir başka nasıl yesem ki
eminemre99 Askiletotomsu eşim Allah razı olsun daha 6 haftalıkken aldık 7 hafta geçti daha duruyor zaten az bir şey yesem olcak ama yok acı bahatratlk ne bilim tuzlu oyke seyler hemencik yiyorum 🤣 ama konu kuruyemiş olunca yok yiyemiyorum ama faydalı ilk üç ay derler siz yine yiyor musunuz 🤣
Askiletotomsu eminemre99 aynisiydi bizim muhabbette işte Dedim gebeliğin beş altıncı haftasında mi almıştın ne hayatım, halen duruyor bozuldu mu noldu belli değil yiyemiyorum ben dedim.bide tuhaf bı şekilde Ağrıda yapıyor mideme.20 haftaligiz bizde
eminemre99 FusunF evet cani. Salı günü gidcen olmassa sorayım bir doktor belki banada başka bir vitamin yazar nasıl yesem ki bilmiyorum belki başka şeyin içinde olsa yerim
Melllltemm eminemre99 meyve ile birlikte yiyebilirsin ben muz ve portakal ile birlikte yiyorum yoksa çok ağır geliyor bana 2 adet cevizi yemek
Edadrmz eminemre99 ilk 3 ay bebek senden besleniyo ztn canım yiyebilirsen ye ama yiyemezsen kendini strese sokma zaten sonrasında nasıl yediğine sen bile şaşırıcaksın😂 bide mutfakta elinin altında olabilicek biyere koy en azından mutfaga girip çıktıkca 1 tane de olsa atıştırırsın
mihraveannesi eminemre99 33+4 hala tiksiniyorum 😕 badem ve fıstık aklıma geldikçe midem bulanıyor 🥺 fındığı da çiğ yiyebiliyorum
eminemre99 FusunF kek içinde yediğimiz ceviz ile normalde yedohomiz cevoa vitamin olarak aynı sağlar mı ki
eminemre99 Melllltemm meyvede olabilir evet meyve de sınır yok çok şükür ama kuruyemiş denince yok midem almiyor
eminemre99 Edadrmz öyle canım tabak koydum görüyorum mutfakta yok yok hiç canım istemiyor elim gitmiyor yemeye 🤣
FusunF eminemre99 hiç bilmiyorum ki canım banada öyle denmişti hiç yemedim ceviz hamilelik boyunca açıkçası ☺️