OffOff Allah hem size şifa versin hem de çocuğunuzu korusun. Kimseyi de hiçbir hastalikla sinamasin inşallah, yürekten diliyorum. Size attığım ilk mesajın özünü hiç anlamayıp işi bu noktaya getiriyor olmanız gercekten çok üzücü. Ne demek onların başına gelmedigi için. Ben size ne dedim illa birisi kötü bir şey soylesin de caniniz mi yansin dedim. Allah aşkına kim grafik okuyor kim doğru bilgiyi biliyor. Hepimiz ordan burdan bir şey duyuyoruz. Hamilelik süreci doğru bilgiye ulasilabildigi zaman keyifli geçen bir süreç. Gerisi anneyi de bebeği de yıpratır. Soylediklerimin hala arkasındayım. Aklı selim olan bir insan ya şu sonuçlara bakın demez. Bu bakkala ya abi baksana grafigime demek gibi bir şey. Ne kendimi akıllı sanıyorum ne kendimi kimseden üstün görüyorum. Bana da sorsan aynı şeyler benim için de geçerli olur. Ben ne bilirim ne anlarım ki derim. Asıl sağa sola saldiranlar sizlersiniz. Okuduğunuz cümleyi anlayamiyorsamiz benim zaten sizinle yapacak hiçbir şeyim yok. :) Bundan sonra da size kendimi anlatmaya çalışmıyorum. Ne yazarsanız yazın cevabım “fikrim değişmedi bu cahilce bir tutumdur.” Diyeceğim. On tane doktor çevirip onuna da ben grafimi hamilelik uygulamasindaki hamilelere attım deseniz o on doktorun onu da çok mu biliyorlar o zaman o kara git der. “Benim genetik bir rahatsızlığın var, biraz tedirginim, ikili test yaptırdım sonucu bekliyorum.” Deyip iç dokseniz kim size ne diyebilir ki? Eğer iyi niyetli bir insanda en fazla umarım iyi çıkar, iyi düşünün, Allah yardım etsin der. Ama kalkıp da sonucu bu alanda hiçbir eğitimi olmayan insanlara atıp onlardan da ciddi ciddi bir cevap beklerseniz yalnızca çocuğunuz için üzülürüm. Eminim ki burada soylediklerimin de zerresini anlamayip “off sanane be salak, sana mı kaldı” temalı bir cevap vereceksiniz. Ona da en fazla tebessüm edebilirim :) hadi selametle canım