Buraya neden atıyorsunuz ki? Belki aramızda doktor olan vardır da kim.ne bilsin testin sonucunu. Cinsiyet tahmini yapanlarla canım tatlı çekti atlı doğurcam herhalde diyenlerle, kaynana görümce dedikodusu yapanlarla dolunbir yerdesin. Hele ki ikili test sonucu…. İlla biri benim böyleydi böyle oldu, senin de böyle, böyle olunca bebek hasta desin de üzül mu? İlla biri canını mi sıksın? Al sonucunu git doktoruna, doktor ne derse odur. İcine sinmezse başka doktora git ama doktora git yani DOKTORA. ONA SOR. Allah bebeğine sağlık versin dua et, gerisini sallama. Kim burda ne biliyor Allah aşkına. Herkes kendi başına geleni başkasının da başına gelecek sanıp korku salıyor sadece. Ayrıca her geneik rahatsızlığı olanda da kötü bir sonuç çıkacak diye bir şey yok. Fenotip genotip denilen bir şey var. İçini ferah tut, millete değil bilime, doktora güven.