uykularharamoldu çok iyi olmuş ya. Benim de başım bu konudan dertte. İlk gebeliğimde kendi sancım geldi bir an da duşa girip o halde aldım ama karnım burnumdaydı görme şansım da sıfır. (Her gun alıyordum son günler de ama jilet hemen çıkarıyor malum) Çok zorlandım oldugu kadar olmustur heralde dedim gittim 😬 şimdi de aynen jiletle devam ediyorum. Ama bi anda gelen sancı vs olunca çok zor oluyor. Ağda bir ara kendim yapmayı denedim insan kendine yaparken kıyamıyor mu yoksa daha mı çok acıyor bilmem ama 10 saat yapıştırdığım yerden cekemedim 😬 of çok zor ama ben de çok istiyorum şöyle Ağdaya gideyim pamuk gibi olayım kafamda rahat olur diye ama hem utanıyorum hem cesaret edemiyorum ne yapacağım ı şaşırdım. Bir kere gitsem zaten alışırım heralde. Doktora gidince muayene olunca çatı muayenesi falan utanıyordum var mı acaba alabildim mi diye falan. Bir de kararma da yapıyor jilet 🙈 işimiz çok zor ya.