Canlar merhaba. Ben genital bölgemi en az iki yıldır her gün jiletle alıyordum. Burada açılan birçok post vardı bununla ilgili. En başta benim olmak üzere herkesin korkulu rüyasıydı ağda 😂 acısa da öldürmez diyerek dün kuaför yolunu tuttum. Sonunda ağdamı yaptırdım ☺️ 10 dakika sürdü. Kadın birde yavaş alıyorum korkutmamak için dedi. Evet acımadı değil. Tabiki acı oldu ama yıllardır jiletle aldığım için orası sakal gibi olmuştu artık o kadar sert ve o kadar fazlaydı ki. Saçlarımdan daha gürdü 😂 gerçekten de üstümden yük kalktı. Her gün duşta elimde jiletle uğraşmayacağım artık. İçinizi rahatlatmak istedim. Düşünmeden hemen randevu alıp gidin ☺️