Merve240317 Kızlar 39+3 oldum. Her belirtide seviniyorum canım çok sıkılıyor artık doğsun diye dua ediyorum. Dün enerji patlaması yaşadım süpürge paspas filan yaptım bugün yataktan kalkmak istemiyorum sizde durumlar ne 😔
Dilekka Merve240317 yavrum şu an hastanedeyim bebeğimin boynuna kordon dolanmış iki kere melek hanım bebeğin iri bi de dedi. Sezaryen yapalım kızım riskli dedi. Çarşamba 7:30 yatış verdi çok üzüldüm o kadar çok istiyordumki normal doğsun 😔😔 alttan bakmadı bile. Nst deyim şu an kalp atışlarına bakcak bebeğimin 😔
Berilzdemir Merve240317 38.haftadayız bugün inanılmaz az hareket etti. su an korkmaya basladım gıtsem mı acaba doktora?
Berilzdemir Dilekka gecmis olsun🙁 bence saglıklı dogsunda nasıl olursa olsun onu dusunmeyın. Kordon dolanmasını nasıl anlıyorlar acaba?
Merve240317 Dilekka Canım benim hiç üzme kendini önemli olan sağlıkla kucağına alabilmen hiçbirşey ikinizin sağlığından önemli değil sen elinden geleni yaptın demek ki böylesiymiş nasip herşeyde vardır bir hayır ona kavuşacaksın bunu düşün sadece 😘♥
Baharymk Dilekka Allah hayırlısını versin üzülme kuzum sevin tam tersi geliyo artık bebeğin ve onun sağlığı önemli.. Allah kavuştursun ikinizi🙏🏻
Merve240317 Berilzdemir Canım eskisi kadar hareketli olmasını bekleme çikolata ye sol tarafına yat dinlen devam ederse muhakkak ara doktorunu ihmal etme
Dilekka Berilzdemir ultrasonda bariz görünüyor her kontrolde baktırın suyuna kakasını yapmış mı ve kordon dolanmış mı diye.
Dilekka Merve240317 evet sonunda artık belli oldu yavruma kavuşcağım gün😍 napalım hayırlısı olsun da çok istediğim normal doğum duygusunu tatmayıvereyim ☹ Senden ne haber ?
Merve240317 PrensessKizim Hayırlısını dilemek lazım canım hem bebek hem bizim için hangisi hayırlıysa inşallah sadece beklemek insanı sıkıyor 😔
PrensessKizim Merve240317 aynen öyle canım bebeği merak ediyoruz annelige heves çevrenin doğurmadın mi soruları beni bitirdi zaten 😣😣
Elifolak Kızlar bende 39+6 oldum hiç bir belirti Yok bazen adet sancısı gibi belime kaşıklarıma ağrı vuruyor o kadar.🙄 Rabbim hepimizin hakkında hayırlısını nasip etsin evlatlarımızı sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin😍
Merve240317 Elifolak Aynı durumdayız canım amin inşallah çok çatı ağrın var mı ben bacaklarımı birleştiremez oldum 😞
Canancan Bende 38+1 oldum. Gün geçtikçe hareket azalıyor artık . Hafiften sancım da var ama şimdilik pek rahatsız etmiyo . Allahım hepimizin evladını korusun inşallah 🙏😇
Merve240317 Dilekka Önemli olan annelik duygusunu tatman zaten boşver balım 😉 Benim çok fazla çatı ağrım var muayene gününden beri ama bende de belirgin bişey yok muamma olması ayrı bir can sıkıcı napayım çarşamba sabahtan gel demişti bakalım nasip
ErvaVeBebegi Dilekka bende istiyom normal olsun insallah diye ama bide bu var bize en hayirlisi ne ise hangisi bize en az sikinti cektirip iyi olmamiz icin hangisi iyi ise Allah im onu nasip etsin bize 😍🙈 vardir bir hayir diyelim 🌸
Berilzdemir Dilekka benimde perşembe kontrolüm var. Çatı muayenesı de var. En cokta ondan korkuyorum. Olsun carsamba kavusuyorsunuz bebısınıze💓 saglıkla gelsın ınsallah🙈
Dilekka Berilzdemir sen kaç haftalıksın canım ? Benimde bugün alttan bakcaktı kanala inmiş mi açılma var mı diye ama önce ultrasonda bakınca kordonu gördü alttan bakmadı nst de kalp atışları iyi çıktı. Artık gün belli bi yandan da çok mutluyum sonunda geliyor 😍
Dilekka Baharymk sağ ol yavrum hayırlısı inşallah budur da ondan sezaryen oluyorumdur. Sonunda günü belli. artık bana vakit hiç geçmez sabırsızlık hat safhada ama belirsizlik bitti ya çok şükür.
Dilekka Merve240317 benimde çatı bölgem çok acıyor heleki geceleri yatakta ölüm ve çok sık kasılıyorum kaya gibi yamuk yumuk oluyur karnım
Dilekka Merve240317 evet önemli olan annelik duygusu da sanki normal doğumda daha farklı gibime geliyor o his. Rabbim böyle istedi sende haber ver mutlaka. Bana alttan bakmadı sezaryen dediği için açılma var mı kanala inmiş mi bilmiyorum 🤔