gonulcelen yaa sormayın doktorlar haftada en az 1kez balık yiyin diyor henüz hiç yiyemedim etin her türlüsünden soğuduğum için ama balığı da herzaman dışarda yiyoruz evde o kokuya dayanamıyorum. Ama dışarda yemek de şuan beni tedirgin ediyor balık salatasız olmaz gelen salatalar ne kadar temiz vs vs düşündükçe yiyesim gelmiyor çok mu abartıyorum bilmiyorum ama sanırım biraz da akışına bırakmam lazım