tospikaskim benimki düzelmiyor canım 15 yaşında ilk olduğumda dahi doktor ömür boyu artık bu hapı içeceksin dedi benimki ileri boyutta malesef kendi annem bile benden daha iyi doktor ikimizin sonucu gördü anneme dedi kendini bırak bu çocuğu direkt dahiliyeye götür diye onun tsh 8 çıkmıştı mesela benim 100 üzeriydi gecen yıl Ramazan da 3 hafta aksadı hapım değerim 76 olmustu