tospikaskim Elifkc canım sağlık olsun herkes alıyor zaten klo az veya çok. Kilo alacağımız belli zaten Bi şekilde vermeye çalış az doğumdan sonra artık ☺️
Omerveiklima tospikaskim ayy çok teşekkür ederim🥰doktorum da iyi gidiyorsun diyor . Hayırlısı olsun sağlıklı doğsun tüm meleklerimiz inşallah 🤲🏻
tospikaskim Omerveiklima amin canım inşallah sağlıklı olsunlar bizde olalim da kilo falan napalım Bi şekilde vercez artık ☺️
tospikaskim Tontikannesi aa öyle mi bilmiyorum canım değişiyor işte bende normal kilodayım normalde 59 60 Tım şimdi 32 haftada 10 kilo almışım
tospikaskim user124578 alınıyor klo ya napalım alıyoruz işte ☺️olsun canım bende dikkat edeyim diyorum ama benim de son birkaç haftadır çok işthlıyım özellikle hamur yiyecekleri canım istiyor hep hayır olsun sonum 🤣
user124578 tospikaskim geri verebilsem sıkıntı yok ama tiroid ve haşimatom var çok rahat alıp zorla veriyorum sıkıntı orda canım 🥲 bu iştah açıklığı kesin kilo aldırıyor zaten bende bu aralar onuna geçemiyorum artık son 1.5 ay diye çok kasmıyorum yiyorum
dilaaaraozturk tospikaskim 36+3 haftalığız toplam 12 kg aldım bebekte 34 haftalıkken 2488 grm bugün kontrol var bakalım kaö oldu
tospikaskim user124578 olsun cnaım ya cnaın istediğini ye. Tiroidin için ilaç kullanıyorsun dimi şuan
user124578 tospikaskim 15 yaşımdan beri kullanıyorum canım yiyorum zaten şuan ama işte kilo aldığımda kalıcı oluyor bende emzirmeyle vermiyorum hatta emzirirken aldım doğum kiloma ulaşmıştım geri
AynurErdogdu 2405Sm hayır öle bişe demedi karın cevresinin geri olduğunu ilk defa duyuyorum daha önce gebelik şekerinden kaynaklı karın cevresi ilerdeyi duymuştum ama neden kaynaklı olurmuş peki geride olması bi fikir verdi mi doktorunuz
tospikaskim bircicekannesii maşallah kilo iyimiş bebeğinizin sağlıkla olsun da bizde alıyoruz onlarla beraber 😅
tospikaskim user124578 ya şu tiroidin de öyle kötü bişey var alıyorsun çok rahat verilmiyor bende de olmuştu Bi ara aşırı hızlı kilo aldım meğer tiroid varmış. Sonra düzeldi şimdi hamilelikte çıktı gene.
2405Sm AynurErdogdu bilmiyorum ki canım bana da bir şey demedi ama ben orda ölçülürken gördüm bi hafta geri çıktı haftasına göre bende 32+4üm 2000kg çıktı ben dedim düşük mü yo dedi biraz minyon dedi sadece