Merhaba güzel anneler yaklaşık 1 haftadır bebeğimi çok aşağıda hissediyorum tekme ve hareketleri vajinamda ve o hareket ettikçe yürümekte güçlük çekiyorum regl sancısı gibi sancı giriyor ayakta fazla kalamıyorum otursam da rahat edemiyorum bu haftalarda aynı durumu yaşayan var mı ? Doktorum şehir dışında olduğu için muayeneye gidemedim bu yüzden çok endişeliyim 😔