Neslikra06 Vldnshn1 benimde eşim öyle diyor iraden yokmu hiç kaşıma diyor bende dedim Allah düşmanıma vermesin bu kaşıntıyı yaşamayan bilemez sanada vermesin de bilme dedim yani çok zor,hayırlısıyla doğum olsaydı da kurtulsaydık sağ salim inşaAllah 🤲
Vldnshn1 Neslikra06 Ay ben o kadar bıktım ki kaşıma diyenlerden şey diyorum artık keşke bir saat benim gibi kaşınsanız bakalım dayanıyor musunuz dayanamıyor musunuz görelim.
Vldnshn1 Dark ayın 13ünde dahiliyeye 18inde kadın doğuma randevum var o zaman doktorların ikisine de diyeyim..: