Arkadaşlar selam 30+6 haftalık hamileyim haftalardır kaşıntım var düzenli olarak kan veriyorum gebelik kolestazı olmaktan korktuğum için daha doğrusu olupta farkına varamamaktan korktuğum için ama alt ast değerlerim 7-9 çıkıyor ve doktorum sende kolestaz yok, hamilelik alerjisi diyor.Benim gibi olan var mı varsa nasıl geçirdi bu kaşıntılarını? Doğumdan sonra geçer diyor asla ilaç, krem vermedi ama ben bu kaşıntılar yüzünden artık 37 haftalıkken doğurayım diye dua etmeye başladım çünkü gece aşırı yoğun kaşınıyor artık kollarım yoruluyor kaşımaktan ağladığım zamanlar bile oluyor…Benim gibi olan varsa lütfen yazsın.