Evrem2311 aa belki bende dayanabıldıgım kadar dayanırım bırazdaha ama benım rahım agzıma dıkıs atarken anestezi kullandılar umarım sıkıntı oluçmaz cocuga dahada sifa olur 🤦♀️💁♀️ Tesekkur ederim bu arada cvplarınız ıcın pazartesi kontrolum ılaçlarımda bıtıcek bakalım insallah bir kuculme olmustur cunku bıraz idrar akısımda volum oldu agrımda yok bol bol suda ıcıyorum gunde 4 litre falan en Az 3,5 hakkımızda hayırlısı olsun birde ben okadar cok ılac kullsndımkı gebeliğimin basındsn beri tup bebek tedavısı zaten sldıgım hormon ilaçlsrını hıc saymıyorum 4 5 kere birer kutu antibyotık ıcmek zorunda kaldım sımdıde rahımde kasıma olmasın dıye serklaj sonrası adalat diye bır ılac ıcıyorum insallah hepsi sıfa olur