Arkadaslar sag ve sol böbreğimde ciddi derecede genisleme var yani sag bobregim 4 cm kadar ulaştı ama cok sukur dayanamick kadar ağrım olmuyor bel kismimda sadece sirt ve kasiklarim da oluyor . Üroloji dr bana bıraktı istersen stent takabiliriz diye ben cok kararsiz kaldim ne yapmam gerektiğini hic bilmiyrm ben gibi bu durum da olan var mi yani agrisi olmadığı halde taktiran