YldzBraYamur amiin inşallah hepimiz için hayırlı doğumlar olsun❤ Çantamda anne ve bebek için iki tane kese yaptım öncelşkle doğumhaneye verilmesi için bebek için hastane çıkışı setini koydum battaniyesiyle birlikte ve de bir tane bez. Kendim için kalın pijama takımı hastane külot bezi iç çamaşırı koydum. Ektra olarak bebek için 8 iç zıbın 4 tane de pijama takımı. Bir kalın battaniye 2 şapka 2 eldiven 5 çorap 1 külotlu çorap 20 bez pişik kremi pudra göbek bağı bakım seti 6 ağız mendili bi tane alt açma bezi bi havlu hastane çıkışı giydirmek için mont ya da tulum emzirme önlüğü kendime 2 ince pijama takımı 1 sabahlık 1 gecelik 2 tshirt (hastane odaları acayip sıcak oluyo) 3 çorap 10 külot hasta bezi 2 çift iç çamaşırları havlu göğüs pedi. Göğüs ucu krem olabilir ama ben gümüş kapak kullanacağım için koymadım aklıma gelenler bunlar 😇umarım yardımı dokunur