deletedmom734 bende günlerdir içime sindiremiyorum önce erkek denmişti isim hazırdı kızım için niye böyle hiçbişeyi işte bu diyemiyorum 😩 gına geldi banala kendime kızıyorum artık🤷🏼♀️
Bence Miray ismi gerçekten güzel benimde isimlerin arasında vardı bende Mina ya taktım aymina gülmina nurmina gidiyoruz böyle😂