zdurum _akalin3 şuan 15 haftaligim 12 haftadan sonra dikiş atıldı ara ara kasılmam oluyor hemen dinlenmeye geçiyorum o zaman bakalim 18inde kontrolüm var
Annesininportakali53 _akalin3 benim de iki dusugum var pıhtılaşma çıktı oksapar ve progestan kullanıyorum 4+2 de kesem göründü 6mm di 5+2 de 12.40 mm olmuş betqm çok sağlıklı artıyor kesem gelişiyor fakat kesem tam yuvarlak değil doktor düzensizlik var dedi ve ufak bir acilman var dedi ultrasondan görüyorum dedi bu haftada ne açılması anlamadım ama çok korktum ve durmadan yatıyorum bol su içiyorum ilaçlarımı kullanıyorum 9 gün sonra gidicem tam 7 haftalikken inşallah hersey düzelir https://resimyukle.io/r/YawtGIMJ1x
Sabibo bizimde riskli olmamızın nedeni, progesteron hormonu çok çok düşük, bebeğimin büyümesini ve tutunmasını engelleyecek kadar. İnşallah hepimiz sağ salim kucağımıza alırız💛
Sukran4066 Bende geçen sene 24 haftalık iken açılmam oldu rahim ağzı yetmezliği olduğunu o haftaya kadar hiçbir doktor farketmedi doğum oldu bebeğim 2 saat yaşadı şimdi de ikizlere hamileyim 7+4. Üç aylık olunca ameliyat dedi doktor.. bakalım ne olacak