Benım riskli olma sebebım rahım agzı yetmezlıgım var ilk gebeliğim acil serklaj oldum 23 de (22 de acılmam olmuştu) 26 dogum yaptım (bebegım iyi çok şükür) şimdide önlem amaclı herhangı bır acılma kısalma yokken 15 haftada serklaj oldum ve suan 19+2 im sizde ne var ne yook