Ilk-bebegi12 19+4 benimde bugün aşırı derecede ince iki tarafmdada ağrı batma oldu iki büklüm oldum yataktan kalkamadım. Çok uyuduğum içinmi diye kendimi sucladim zorla kalkmaya yürümeye çalıştım biraz hareket edince hafifler gbi oldu gecmedi sol tarafimda şimdi halada geçmedi ilk uyandığımda olan şiddetli gbi olmasada hala acıyor. Hastaneye de gidemedim. Kanama, yanma olmadı. İnşallah büyümeye yönelik ağrıdır.🤲