Hztmdilan Ballisinsen canım benim elllerim ayaklarım kramplar giriyordu ve boyun ağrısı çok fazla bugün öğrendik erkek olduğunu 🤲🤲
Ballisinsen Hztmdilan yaaa hayırlı olsun. Rabbim isteyenler ve banada nasip etsin insallah. Anali babali Gule gule buyutursun insallah
NeseA Ballisinsen benimde o haftalarda fasulye gibiydi şimdi değişti yuvarlak oldu:) Rabbim gönlünde geçeni versin inşallah 🤲🏻❤
Babysharkdutdutdut Ballisinsen ilk hamileligim de ilk haftalardan başlayan felaket bir bel ağrısi yaşadım doguma kadar. Bu bebiste erkek ama gram ağrım yok 😅
NeseA Ballisinsen canım inan ben burdan paylaşmayı hiç beceremiyorum:) 7 haftalik kalp atışını dinledik maşallah davul gibiydi ses
Ballisinsen NeseA 7 haftalikken kese fasulye miydi. Benim o haftada fasulyeydi. O haftada bana doktorum dediki kalp atisi var dedi. Ama dinletmedi degisik doktor ya. Bende bise diyemedim. Cattım tuhaf bir doktora 😅
NeseA Ballisinsen yok can tam fasulye sayılmazdı daha çok yuvarlağa yakındı:) tuhaf doktor ilk atışı her zaman dinletilmeli bence
Ballisinsen NeseA gecen hamileligimde oy kuzum dedim ultrasona bakarak Burda bebeginizi sevmeyin. Ciddi is yapiyorum falan demisti 😄 doktorumla aramizda harika bir uyum var. Cok tatli ya
Demhat Ballisinsen kaşık kalça ağrısı çektim haşa çekiyorum ama azaldı. Kese fasülye gibi.tiksinme bulantı olmadı. Ayak kılları işe ilgili bi farklılık görmedim
Ballisinsen Demhat dogurdugunda rahatliyor insan ya. Ama dogduktan snra yinede tekme hissediyordum karnimda o cok tuhaf gelirdi bana
NeseA Ballisinsen bence sen bidaha o doktora gitme. Onun ciddiyeti senin bebeğini sevmene engel olamaz kusra bakmasın
Ballisinsen NeseA doktorsun ama insansin once. Elimde olsa asla gitmemde yakinimda baska hastane yok :(
Ballisinsen NeseA bide ben şey dedim geçende. Dedimki benim vitaminler genelde dusuk oluyor tahlil yapabilirmiyiz dedim. Yapmadi vitamin tahlili. Ne bilim kalsiyum b vitamini falan filan