Mrvsmt2502 Gzde14 benim 100 lerde sanım varken temz diyordu doktor ne bekliyorlar bilmiyorum yalancı sancı herhalde o 🤷♀️
Withminou Gzde14 ayyy bende 35+2 deyim ishal olucakmisim gibi karnim agriyor iki gundur bide belim cok agriyor
Eda_Esen mimikralicesi Bende aynısını diyip duruyorum sağlıklı olsunlar da başa gelen çekiliyor her an suyum gelecekmiş endişesi ile dolanıyorum benimkine de dolanmak denirse tabi baskıdan evde bile zor yürüyorum
Yesimmm12 mimikralicesi yakın gibi gözüküyor ama belli de olmaz tabi patron bebek ne zaman gelmek isterse 35. Haftada benim de öle sancılarım vardı şuan 36. Haftadayiz daha doguramadim 🤗 bekliyorum
mimikralicesi Yesimmm12 Yani Allah’ın izniyle 37.Haftamı görürsem kendim isteyeceğim doğumu çünkü kullandığım ilacın da yan etkileri çok
Sadriye35 mimikralicesi üzülmeyin haftanız çok güzel 27. Haftadayim 22 den beri erken doğum riskim var bebeğiniz kuveze bile girmez büyük ihtimalle kendinizi üzmeyin Allah sağlıklı zamanında doğumlar nasip etsin