Eda_Esen Berru düzenli sabit uzunca giden yukarıda ki bebeğin kalp atışı aşağıda ki nst yükseldiği yerde kaça yükselmil kaç dk da bi yükselmiş gösteriyor 40 olup açılması olup doğuran da var 100 görüp açılması olmayan da
mimikralicesi Eda_Esen banada ciğer geliştirici vurdular ve nidicard kullanıyorum kasılmaları önlesin diye aynı şekilde suyun gelirse kanaman olursa gel dedi doktorum
mimikralicesi Merve_0109 yatış verecekti ama ben istemedim çünkü ciğer geliştirici iğne yaptılar serum da aldım birde 4 saatte bir kullanmak için ilacımı da aldım evde daha rahatım
mimikralicesi seon90 Yani bilemiyorum 🤷🏼♀️ 3 kere bakıldı açılmam yoktu sadece rahimde incelme vardı o kadar
mimikralicesi Eda_Esen Şimdi yine hastaneye gideceğim sancılarım arttı bakalım ne diyecek en son açılmam yoktu
Eda_Esen mimikralicesi Allah yardımcın olsun canm Benm de bugün sırtım da ağrı değil biraz sancı var suyum gelmedi diye bekliyorum öyle ne olacak bakalım diye bana da haber ver olur mu ..
Eda_Esen mimikralicesi eve mi gönderdiler bende gitsem mi gitmesem mi kaynanam kıyafetlerini yatağını göndermiş onlarla uğraştım az çantayı acele hazırlamıştım şimdi tam hazırlayayım diye bizim bu halimiz ne kadar böyle endişeyle ağrıyla geçecek 🙈🤦🏼♀️🤦🏼♀️
mimikralicesi Eda_Esen Vallahi ya artık o kadar yoruldum ki sancıdan kasılmadan keşke 37.haftamda olsaydım ya
Eda_Esen mimikralicesi Bende aynısını diyip duruyorum sağlıklı olsunlar da başa gelen çekiliyor her an suyum gelecekmiş endişesi ile dolanıyorum benimkine de dolanmak denirse tabi baskıdan evde bile zor yürüyorum