06melikegizem Kızlar ben özele gdiyorum ankara natoyu natomed hastanesi ama inan vok güzel ilgileniyorlar ve bende sezeryan okacam şimdiye kadar çok memnun kaldim ordan ve memnun kalacağıma da eminim kiz arkadaşım da 2 gün önce orda sezaryan oldu
Aybarssss 06melikegizem merhba bende orda Ahmet beye gidiyorum acaba kardeşimiz memnun kaldı mı doğumdan birde doktoru kim aceba
Cananyildiz Cemrreedemirci koru da tsk indirimi yok mu lokman hekimde var mesela bide ben oraya geldigim de 30 haftalık olacağım o yüzden sadece doğum yeterli paket isimi görmüyor
Cemrreedemirci Cananyildiz ben ücret konularını bilmiyorum eşim hallediyor sormadım ne ödedin ne yaptın diye indirimi de bilemiyorum. 30 haftadan sonra takip nasıl oluyor ücreti vs de Hüseyin beyle yada hemşiresi ile konuşursanız sizi aydınlatır tatlı insanlardır. Hüseyin bey de askeri hekim anlayışlı olacaktır size karşı.
summu Aselasaf biraz dışarıdan bakıldığında sert gibi duruyor aslında ama öyle değil. İlk muayenede bnde öyle düşündüm ama sonrasında normal samimi ilerliyor. Benim ekstra tiroid rahatsızlığım var mesela tahlillermi vs. İyi takip ediyor.
summu Zehra41 özel numarasini vermedi. Ama hastaneden istediğin zaman araman mümkün. Her türlü soruya cvp veriyor aradığında.
drmeri sincan lokman hekim, özgül özgan çelikel e gidiyorum. tam olarak anlayamadım henüz biraz soğuk duruyor ama ilgili kadın
06melikegizem Aybarssss evet evet onu da biliyorum Ahmet hicran hoca oda güzel ondan da memnun arkadaşım ona doğum yaptirdi