Aselasaf Ankara da olanlar gittiğiniz önerdiğiniz bir doktor ve hastane var mı ? Sincan Lokman hekime giden var mı ? Orda önerebileceginiz doktor var mı ?
Sare19 Aselasaf sincan lokman hekimde bahar şentürk vardı ilk doğumu onda yaptım çok memnun kaldım şuan özel klinikte çalışıyor yine ona gidiyorum ben çok memnunum
Asibel Aselasaf ben genel olarak hasteneden memnun kalmadım. Çok kalabalık lokman hekim. Ama İbrahim Alanbay iyi bir doktor kürtajdan sonra muayeneye falan gitmiştim ona
summu Aselasaf ben Sincan lokman hekim Hastanesi’nde Pakize Eylem hanıma gidiyorum. Kendisinden memnunum. İlgili bir bayan.
Cemrreedemirci Sincan Lokman hekimde İbrahim Alanbay var özel muayenehane olsun doğumu da koru Sincan’da yaparım derseniz Hüseyin Pehlivan var Eryamanda.
Cemrreedemirci atak13 hayır doğumu yapmadım dış gebelik için laparoskopik ameliyatimi yapmıştı iyi bir hekim.
Cemrreedemirci atak13 iyi olur inşallah eski GATA ana bilim dalı başkanı. Bilgisinden tecrübesinden şüpheniz olmasın. Eşimin sınıf arkadaşı 🤗
atak13 Cemrreedemirci ya ne güzel :) maşallah şuan lokman hekimde takipli hastasıyım bakalım nasıl olacak heyecanla bekliyorumm
Aselasaf Asibel teşekkür ederim rutin kontroller için gitmek istiyorum beğenirsem belki doğumu düşüneceğim
Cemrreedemirci Cananyildiz hatırlamıyorum inaninki. Doktor ve asker indirimi yapmışlardı sanırım fiyatlar çok değişmiştir nerdeyse 3 sene oldu ben ameliyat olalı
Cemrreedemirci Cananyildiz koru Sincan’da yaptım 2 oğlumu da. Hüseyin Pehlivan ile yaptık. Özel muayenehanesi var doğumu da koru Sincan’da yaptırıyor. Benim sorunsuz geçti hastane de iyiydi şükür. Eşim de eskiden orada çalışıyordu. Hüseyin Bey’in doğum paketi sanırım 8 bin civarı ilgilenirseniz.
Cananyildiz Cemrreedemirci koru da tsk indirimi yok mu lokman hekimde var mesela bide ben oraya geldigim de 30 haftalık olacağım o yüzden sadece doğum yeterli paket isimi görmüyor
Aselasaf summu ablam ona gidiyordu ben bı kez yanına girdim çok tatmin etmedi cevapları bilmiyorum o anlık mı bana denk geldi acaba . Ablam da diyor dinlemesi felan güzel açıklama yapıyor ama ben girdiğin gün çok kısa sürdü ve net cevaplar vermedi azarladı
summu Aselasaf biraz dışarıdan bakıldığında sert gibi duruyor aslında ama öyle değil. İlk muayenede bnde öyle düşündüm ama sonrasında normal samimi ilerliyor. Benim ekstra tiroid rahatsızlığım var mesela tahlillermi vs. İyi takip ediyor.