AyeHakanKrk bende bugün çatı muane si oldum kendimi biraz kastım açıMadi ama endiseliyim biraz normal DOĞUMDAN korkuyorum kızlar ben ilk cicuk olduğu için biseyde bilmiyorum endiseliyim çatı muane si olup bi kaç gün sonra doğum yapan oldu mu hiç aranızda bana öle diyolar şimdi çatı muane si olduysa n doğurur sun bi kaç güne diye