Aybke yırtığını hiç hissetmedim canım doktorum söyledi . Zaten önceden rahmin çok dar bir yer var ordan çıkamıyor ama yapabilirsin vakum kullanmak istemiyorum dedi. Beklediğimden kafası daha büyük dedi birde rahmimde ödem varmış öyle dedi o zorladı biraz. Bebek’te çıkarken acı değil rahatlama hissediyorsun canım 🙃