Tuba704 Sağol canım iyi dileklerin için. Ben korkmuyordum normal Doğumdan aslında. Sancı nasıl birşey onu bilmediğim için başıma ne gelecek onu merak ediyordum. Ben çok acı çektim doğrusunu söylemek gerekirse son 2 saate . Acının tarifi yok yanı. Bağıra bağıra ağlıyordum yanı. Ama çok şükür geçti . Belki suni sancı olduğu içindir . Doktorum ve ebem bu kadar hızlı oldu açılman ilk Doğumun olmasına rağmen dedi . 😌Herkeste Suni sancı bu kadar hızlı ilerlemiyormuş 🤷♀️Yanı canım ölmüyorsun ama sürünüyorsun 😂