Mlk_ygtali genelde normal kabul ediliyor ama 20yi gecmemeye calisin son aylar daha agirlasir insan…
Benm bunyem kilo almiyor gebelikte aldigim kilolar bebege ait sadece ama hamur isi tuketmemeye calisin zaten genel zaman dilimimde hamur isinin pek faydasi yok gebelikte de oyle tabii ben ilk gebeligimde 70 ile gebe kaldm 75 ile doguma girdim ama ben hic biraey yiyemiyirudm ve ekmektn midem bulaniyordu
Su an ikinci geneligim bunda da 70 ile hamile kaldm 38.haftam ve 7 kilo almisim bakalim doguma kac ile girecem. Bu arada cok hareketliyimdir ilk gebeliğimde dogum korkusundan hareket ediyordum aksama kadar smdide cocuk pesinde kosturuyorm onlarinda etkisini gordum tabii