Ozlem2206 Nur234 ben doğduğu gün hastanede verdim hemen tuttu philips aventin emziğini kullanıyoruz uykuya geçişlerde zorlanırsa veriyorum sadece birde üstünü altını değiştirirken ağladığında sakinleşmesi için veriyorum onun dışında vermiyorum