Nur234 Sevgili hamişler merak ettiğim bir konu var. Emzik kullanmaya doğar doğmaz başlayacak mısınız ? Nasıl bir yol izleyeceksiniz , yoksa sadece uyuturken mi vereceksiniz ♥️
asyaninanneyim Nur234 1 aylık olduktan sonra verdim philips avent verdim wee bbay falan tutmadı keske daha erken verseymişim avente bile 1 haftada alıstı
Minnakkurabiyeveannesi27 Nur234 kuzum 3. Günü vermeye başladım wee baby damaklı emzik kullanıyoruz çok şükür hemen alisti
Kubrailkan İlk başta vermeyi düşünmüyorum emziği hazır Philips avent aldık ,tabi kabul ederse 🙊 ama süreç ne gösterir bilmiyorum ilk bebeğim olduğu için tecrubesizim ona göre yol cizicez sanırım 😬🙊
hepoyleolurzaten Nur234 2.gün verdim ama meme reddi yaşadık o yüzden sonrasında vermedim. 2 aylık olunca yeniden verdim. Şuan 7 aylık oğlum sadece uykuya geçişlerde emzik kullanıyoruz
erdem_agah Nur234 ben ilk oğluma sadece yatarken veriyordum. Uyurken de çıkarmıyordum öyle ama hiç bağımlılık felan yapmadı 7 ayında kendisi bıraktı. Emzik olayini cok seviyorum ben ve bağımlılık boyutuna da çok inanmıyorum açıkçası. Emzige bağımlılık daha cok duygusal eksiklik durumunda oluyor çünkü. Bu ogluma da daha dogmadan aldım. Bibs in kauçuk olan emziğini. Doğar doğmaz vericem inşallah tutar 🙈 eğer isterse uyumazken de veririm diye düşünüyorum çünkü emmek çocuğu huzurlu ve sakin yapıyor kesinlikle.
Nazlimom Nur234 9. Gündeyim dün doktora gittik emzirip yerine koyuyorum ağlıo emmek istio 1-2 defa daha yapti emzik verdim gece sakinleşti doktora sordum tabiki kesinlkle memeyi reddetmiyosa emzik ver dedi hem boğazına süt geliyor onuda yutar dedi geceleri veriyorum böyle cok ağladığında
AlyaUrasmoms Nur234 Sezaryen olacağım Allah nasip ederse; sütüm geldikten sonra yani emzirmeye başladıktan sonra vermeyi düşünüyorum. Memeye alışan bebek emziğe; emziğe alışan bebek de memeye zor adapte oluyor çünkü. Kızımda tecrübe ettim 🥴