Merveaslan0651_ geçecek mi her gün bir kıyafet alsak sürekli yükselen sesler alma çok erken bir şey olursa üzülürsün sanki böyle üzülmüyoruz.. bebek olsun isterken trioid kanseri olduğum ortaya çıktı iki kez kimyasal gebelik geçirdim o gebelikler tiroid fonksiyonlarımı bozdu kanserliymiş doku meğer apar topar ameliyat oldum tiroid dokum alındı .bir ay öncesinde genetik tahlil yaptırmıştık hepsini bir ay arayla yaşadım düşükler kötü gelem genetik tahliller kabus gibiydi. meğer eşimde genetik taşıyıcıymış düşüğe neden oluyormuş translokasyon genetik doktoru iyi ki düşmüşler dedi yüzde elli engelli çok büyük engeli olan bireyler doğurabilirsin yada böyle düşer erken evrede dedi.. velhasıl mayıs 2021den ameliyattan sonra . 6 ay iyi olmayı bekledim eylülde tüp bebek tedavisine başladım genetik ayıklamalı tüp bebek transferi oldum aralıkta sonra trombofoli taşıyıcısıyım pıhtılaşma bozukluğum var.her gün kan sulandırıcı iğne oluyorum . Tam tuttu sevindik ilk üç ay geçti riskli dönem diye düşündük 13. Haftada ilk kez dışarı çıktım ondada pıhtı geldi.. doktorumda demedi ki plesanta aşağıda diye ilk aylar aşağıda olabiliyormuş çünkü..18+2deyim bir buçuk aydır evde yatıyorum. Allahım diyorum sen kolaylık nasip et bunca şeye bu kadarı bana ağır geldi ne olur beni affet. Rahmimie sağlık ver ve bebeğim için güvenli kıl diye gece gündüz dua ediyorum.rabbim mağrifet eylesin ikincisi bebeğinizi size sağlıkla lütfeylesin inşallah. Benim öyküm böyle. İki yıldır gözümün yaşı durmadı