Haticeeexx12 yengemin başından beri plasenta rahim ağzını kapatıyordu. Riskli gebeliksin kesinlikle yat dinlen dedi doktor. Kanamaları oluyordu acile götürüyorduk. Serumlarla duruyordu. Daha sonra bebeği makat gelişe dönmüştü. Kesin sezaryen denildi. Bu arada yengem sürekli temizlik cam silme falan da yapmıştı. (Ama asla önermiyorum bu durumdayken) 37. Haftaya gelince bebek baş aşağı dönmüştü. 38+3te Sancıları başlayınca plasentası da yukarı çıkmıştı. 10 dakikada normal doğum yaptı. Size ümit olsun diye yazdım. Son ana kadar belli olmuyor doğumlar