Buseyllzr Bugün her iki göğsümden de nokta kadar süt geldi bazıları erken doğum belirtisi olabilir demiş nette kafama takıldı normal mi acaba bu haftalarda başına gelen var mı?
syhnbebek Buseyllzr bende 20-25 hafta arası yaşadım bunu . Doktora sordum elleme ilk sütün gelmeye başlamış sıkma bebeğin için çok faydalı o süt dedi hatta daha sonrasnda göğüs ucu kabuk bağlıyor gibi oluyor hiç onları da oynamayın uyarıcı etkisi olurmuş
Sevgikara Buseyllzr benimki 20. Haftadan beri geliyo kuzum normal sıkma ama getirmek için uğraşma sıkarsan erken doğuma sebebiyet veriyor
Sevoz Benim 20. Haftadan beri geliyor. Bazen çok ıslatıyor atletimi bazen de uzun süre gelmiyor. Süt kanalları açılıyor endişe edecek bişey değil😊
Buseyllzr Zeynep_imveAnnesi tam emin değilim canim üstümde ince bı kazaj vardi ona çıktı seffaf şekilde sonra kuruyunca bıde sert leke kaldi süt lekesi gibi ondan süt diye tahmin ettim ve göğüs uclarim da beyaz beyaz şeyler vardı
Buseyllzr sudekara siksam gelir gibiydi ama sıkmadım uyarmamak gerekiyor diye niye sıkıntıymış ki acaba?
KonuMankeni Buseyllzr canım aklınca senle alay ediyor zaten ilk mesajdan beri, tazyikli falan. Sen iyi niyetinden farkedemedin. Cevap verme eğlensin ötede