Edabykl Yeliz6767 keske suan olsada icsem sut biraz rahatlatti ama tam gitmedi demek evde bulundurmam lazm maden suyu
Yeliz6767 Edabykl Aynen ilaçlara çok meyletmeyin derim benim annemin arkadaşının kızı da çok ağır geçti hamileliği hiç bir yemeyip yatıyordu sürekli doktor ilaç vermiş kalp krizinden öldü ilaçlar çok da sağlıklı değil allah korusun yine de rabbim kimseye yaşatmasın
aysesakaryaa Yeliz6767 geçmiyor tabiki bende cok ictim bunlar geçici ama lansor var 3 gün midem yanmıyor yoksa uykular haramdı
Edabykl aysesakaryaa not aldim ilaci bulanti ilacimi yazdirirken sorarim doktorada yazar her zaman kullanmasamda boyl yandiginda kullanirim en azindan
Edabykl aysesakaryaa aynen cunku birsuru ilac kullaniyoruz zorda kaldigimda kullanirim iyi gelir en azindan tesekkur ederim sorarim onu yazdiririm
Edabykl Yeliz6767 evet orasida oyle ama bazende ihtiyac oluyo zaten tonla ilac iciyoruz vitamindi omegaydi bilmem ne yine bu halimizede şükür
gozdeyagci Edabykl Benim de çok fena maalesef. Eskiden de stresten yaşadığım için alışkınım. Bu durumda bol bol su ve süt sadece. Özellikle soğuk süt anında kesiyor. Ama bol bol mümkünse su içmelisin. Başka türlü geçmiyor.
Gzmmsl Edabykl soguk sut, renni duo(bazen gecede 2-3 kez ictigim oluyor ama kasik olarak degil 2-3 damla seklinde aliyorum.vucuda cok ilac girmesin diye:)) son zamanlarda da bir tatli kasigi tahin yiyorum iyi geliyor.
Edabykl Gzmmsl benmde öyle hergun yanmiyo midem ama yandığında cok fazla yaniyor yatamiyorum bile yatinca dahada artiyor en azindan yandigi zamanlari alirim diye düşündüm ilac onu bi saglik ocağındaki doktoruma soracagim 😂🙄
Gzmmsl Edabykl son 1 haftadir aksam olsun istemiyorum oyle soyleyim:) her Allahin gunu gece min. 4-5 kez kalkiyorum. Son 2 gundur gunduzleri uzanmaya başladığımda da olmaya basladi uzanmaya korkar oldum. Bazen oturur pozisyonda uyukluyorum😂
Edabykl Gzmmsl aynen uzaninca cok daha mide yaniyo benmde cok az yaniyor ama daha haftam erken kim bilir neler gorecem 🙄
Merra @Edabykl taze havuç suyu, elma muz bir de gazoz. Bunlar beni hafifletiyor biraz yoksa ağzımdan ateş çıkarıyorum🤧