seymataner7 Adet gecikmesinin 4. günü test verdim, 50 çıktı. Şu an 27+6 haftalık hamileyim. Öncesinde kalp durması nedeniyle kürtaj ve kimyasal gebelik var. Kişiden kişiye değişiyor bu değerler. Sıkıntı yapmayın kendinize, değeriniz iyi. İnşallah sağlıklı bir gebeliktir.