aysesakaryaa Yonca54 benimkide öyle kendi kliniği var ben 36. Hafta 6000 dedi sonra nakit 5500 yaparız dedi anlaşması var dışarıdan doktorum benmde
Yonca54 aysesakaryaa demekki ücretleri kendileri karar veriyor bana kalsa devlette yapicam da az kaldı işte doğuma
Shrabse 2bebe1gebe Benmde 1 ay olmamıştır bu fiyatı aldığım. Haftaya kontrolüm var tekrar sorucam valla merk ettim Doktorun kim acaba
SerraFatih Kontrole özel hastaneye gidip doğum geldiği zaman devlet hastanesine gidilirse ne olur acaba şuan aklıma takıldı😂
aysesakaryaa SerraFatih eşim ısrar etmese özele gitmem normal devlette yaptı gelinimiz acayip ilgililerdi
ayshe54 @aysesakaryaa @Yonca54 siz dışarıdan doktor getirdiğiniz için fiyat öyle, hastane doktoru olsa daha uygun oluyor. Adatıpta öyle mesela, normal doğum 4500 ama dışarıdan gelince 5.500 veya 6 bin mi ne. Doktor ayrı para alıyor sizden hastane ayrı