SerraFatih aysesakaryaa ben İzmit Medar a gidiyorum. 2 ay önce normal doğum için fiyat aldım çekim de içinde 4600
Yonca54 aysesakaryaa ben 35 haftadayim benim doktorum dışarıdan geldiği için o fiyat benimki medar hastanede değil.yani fotografcida ekstradan ücret ödeniyor
Shrabse Bende sakarya medar hastanesinde doğum yapacağım sezeryan 5100 normal 5500 dediler herkese ayrı fiyatmı verıyorlar
2bebe1gebe Shrabse bende orda yapıcam hemen hemen 1.5 ay çnce biri 5100 demişti burda sonra 1 ay öncesi galiba 6500 ye mi ne fiyat aldıklarını söylemişti farklı biride şimdi hangisi doğru😂afalladım
Shrabse 2bebe1gebe Benmde 1 ay olmamıştır bu fiyatı aldığım. Haftaya kontrolüm var tekrar sorucam valla merk ettim Doktorun kim acaba
2bebe1gebe aysesakaryaa biride yukarıda fotoğraf çıkartılmış içinden yazmış o doğrumu ki acaba pek önemli değil ama ilk doğumda 2.500 verdiğimde çekime dahilken şimdi neredeyse 6000 tl ye ayrı yaparsalar fırsatçılık derim yani
aysesakaryaa İnternete çoğu kişi şikayet etmiş sürekli fiyat değiştiriyorlar demekki ben vazgeçtim ada tıpta doğum yapacağım
SerraFatih aysesakaryaa yani herkese ayrı fiyat veriliyorsa ben huzursuz olur hastane değiştirirdim şahsen
aysesakaryaa Yonca54 benimkide öyle kendi kliniği var ben 36. Hafta 6000 dedi sonra nakit 5500 yaparız dedi anlaşması var dışarıdan doktorum benmde