Dunyammf Selindrellaa Selindrellaa Mezitliden selamlar 🙏 akademi hastanesi Ahmet Kaan kocaya gidiyorum ☺️
Ttugceeli Kprn000 bende doğumu medicalde düşünüyorum. Sezeryan doğum 5500+ 1500 anestezi ücreti dediler. Özel sağlık sigortanız mı var acaba
Yeni-Anne3333 Ttugceeli daha doğrusu yapacaksınız. Bana ayrıyeten anestezi ücretinden bahsetmediler ondan sordum
Ttugceeli Yeni-Anne3333 anestezi diyince hepsini kapsıyordur heralde. Çünkü genel yada epidural diye belirtmediler. Bilen aydınlatsa bari😀
Gizemozz Anneolacakmiyim kesinlikle ve kesinlikle katılıyorum. Düşük riskim varken 45 dakika sancı içinde kapıda bekletildim. Bu kadar sorumsuz bu kadar paraya düşkün bir insan görmedim.
Yeni-Anne3333 Evet B-33 Evet banada öyle demişlerdi ama şuan 7500 TL +1500 epidural istersen diyorlar şaka gibi ben doğurana kadar 9000 TL olacak herhalde
Adana0001 Kprn000 merhabalar bende Adana’dan Ahmet hocaya gittim Pazartesi günü polikistik over olduğunu söyledi sizde var mıydı her hangi bir rahatsızlık kaç ay gittiniz 💫🤲🏻
Bfbelss_92 @Yeni-Anne3333 Bizde haftaya gidip fiyatları soralım diyorduk bir medikal parkın Bu fiyatlar ne gerçekten doğuran a kadar 10 binin üzerine çıkacak galiba doktordan da memnunum değiştirmek istemiyorum ama by fiyatlara olmaz gibi
Yeni-Anne3333 Ben doktorumla konuştum eski fiyattan yararlandıracağız dedi takipli hasta olduğunuz için ama yeni fiyatlar gerçekten yüksek
Bfbelss_92 Yani bende takipli hastasıyım aylardır bilmiyorum biz sormadık hiç ücretini önceden bu gidişimizde soralım demiştik